Съгласно чл.19 от постановление на Министерски съвет №344 от 21.12.2018 г. за изпълнението на държавния бюджет на Република България за 2019 година между Агенция за социално подпомагане, към Министерство на труда и социалната политика и Община Гърмен, обявява прием на документи за осигуряване на социални услуги в домашна среда „Личен асистент“ за хора с увреждания и лица над 65 години с ограничение или невъзможност за самообслужване. Всички документи ще се приемат всеки работен ден от 08.00 до 16.30 часа,до 09.01.2019г в стая №15, етаж 3 в сградата на Общинска администрация с. Гърмен.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА КАНДИДАТ- ПОТРЕБИТЕЛИ ДОКУМЕНТИ, КОИТО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ПОДАВАТ ОТ КАНДИДАТ- ПОТРЕБИТЕЛЯ:
1. ЗАЯВЛЕНИЕ ОТ КАНДИДАТ- ПОТРЕБИТЕЛЯ – ОБРАЗЕЦ. 2. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА СЪГЛАСИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ И ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ – ОБРАЗЕЦ. 3. КОПИЕ НА ЛИЧНА КАРТА. 4. КОПИЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА РАЖДАНЕ (НА ДЕТЕ). 5. КОПИЕ НА ВАЛИДНО ТЕЛК/ДЕЛК/НЕЛК/ЕПИКРИЗА/. 6. УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА НАСТОЙНИЧЕСТВО/ ПОПЕЧИТЕЛСТВО (АКО ЛИЦЕТО ИМА ТАКИВА).
ИНФОРМАЦИЯ ЗА КАНДИДАТИ ЗА ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ ДОКУМЕНТИ, КОИТО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ПОДАВАТ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
1. ЗАЯВЛЕНИЕ ОТ КАНДИДАТА ЗА ЛИЧЕН АСИСТЕНТ – ОБРАЗЕЦ. 2. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА СЪГЛАСИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ И ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ – ОБРАЗЕЦ. 3. ДЕКЛАРАЦИИ ЗА СЪДИМОСТ И ЗАДРАВОСЛОВНО СЪСТОЯНИЕ – ОБРАЗЦИ. 4. КОПИЕ НА ЛИЧНА КАРТА. 6. КОПИЕ НА ДИПЛОМА ЗА ЗАВЪРШЕНО ОБРАЗОВАНИЕ. 7. КОПИЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЯ/СЕРТИФИКАТИ ЗА ЗАВЪРШЕНИ ОБУЧИТЕЛНИ КУРСОВЕ ПО СХОДНИ ПРОГРАМИ/ПРОЕКТИ (АКО ЛИЦЕТО ПРИТЕЖАВА ТАКИВА). 8. СЛУЖЕБНА БЕЛЕЖКА ОТ МЕСТОРАБОТА (АКО КАНДИДАТЪТ РАБОТИ). 9. СЛУЖЕБНА БЕЛЕЖКА ОТ УЧЕБНО ЗАВЕДЕНИЕ (АКО КАНДИДАТЪТ УЧИ). |